Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Dior "Bird of Paradise" Summer 2013 campaign by Steven Meisel

Dior has a new beauty campaign and they are using Daria Strokous again.
I have to say I love this because since she is doing these beauty campaign for Dior, the quality of them has increased. I love when they use classic beauties to do these beauty campaigns, because that make sense. And Dior is not about Galliano anymore, but about Raf, and Daria is Raf's muse for a reason.
And what I like the most about this ad is the way the colours look. It makes me want to buy all the products, and that's what a campaign is for. I love blue and turquoise, so this make-up line is made for me.
All in all, these pictures make a great campaign. I can't wait to see it in stores, and try the products, because those eyeshadows look amazing.




Dior tiene una nueva campaña de belleza, y están usando a Daria Strokous de nuevo.
Tengo que decir que me encanta porque desde que ella está haciendo las campañas de belleza para Dior, la calidad de estas ha crecido. Me encanta cuando usas bellezas clásicas para hacer estas campañas de belleza, porque es algo que tiene sentido. Y, Dior ya no es el mundo de Galliano, sino el de Raf, y Daria es la musa de Raf por una buena razón.
Y lo que más me gusta es como se ven los colores. Me hace querer comprar todos los productos, y para eso son las campañas. Me encanta el azul y el turquesa, así que esta línea de maquillaje esta hecha para mí.
En resumen, todas las fotos forman una gran campaña. No puedo esperar para verla en las tiendas y probar los productos, porque me encanta la pinta que tienen esas sombras de ojos.

Yorum Gönder

0 Yorumlar